פעילות גופנית לימי הקורונה

אנחנו מציעים לכם "לאוורר "את הראש ואת הגוף ולהתחבר להשפעה המיטיבה שיש לפעילות גופנית מתונה על הבריאות שלנו. אתם מוזמנים לקרוא בסעיף הראשונה מאמר המדגיש את חשיבות הפעילות הגופנית בעיקר בימים אלה, לצפות בסרטונים ולהצטרף לתרגילים הספציפיים המחזקים והמגמישים, שניתן לבצע בתוך הבית:

1. מאמר על חשיבות הפעילות הגופנית בימי קורונה – לחצו כאן

2. כתבה שהפרסמה ב- ynet המלווה בסרטון של תרגול גופני למבוגרים מאת ד"ר אילת דונסקי וד"ר אילת אדר- לחצו כאן

3. סרטונים של פעילות גופנית בעברית לאוכוסיה מבוגרת מטעם משרד הבריאות- סרטון ראשוןסרטון שני

4. סרטון פעילות גופנית עם כתוביות ברוסית מטעם משרד הבריאות- לחצו כאן

5. פעילות גופנית לחולי אוסטיאופורוזיס באנגלית – לחצו כאן

6. קשר בתנועה. סדרה של סרטונים עם תרגילי התעמלות בעברית לאוכלוסיה קשישה מאת אשל ג'וינט- לחצו כאן

7. סרטונים של תרגילי התעמלות באנגלית עם מדריכה בת 99 – סרטון ראשון , סרטון שני , סרטון שלישי

8. תרגול ביוגה בעברית- לחצו כאן

9. סרטונים של תרגול יוגה בערבית- לחצו כאן

10. סרטונים של תרגול יוגה באנגלית – לחצו כאן

11. סרטון פעילות גופנית ברוסית- לחצו כאן

12. סרטונים של שיעורי פלדנקרייז בעברית- סרטון ראשון , סרטון שני

13 סרטוני הדרכה בעברית להליכה בתוך הבית ומחוץ לבית בשטח מוגבל מאת עדנה בוקשטיין – סרטון ראשון , סרטון שני